What's new
Psycho downloads: Rapidgator Uploadgig Nitroflare Movies Apps Games Free Downloads

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Frankfurter Opern- und Museumsorchester - Meyerbeer L'africaine Vasco da Gama (J Selk Critical E...

BeMyLove

Moderator
Staff member
Frankfurter Opern- und Museumsorchester - Meyerbeer L'africaine Vasco da Gama (J Selk Critical Edition) (2024) [24Bit-96kHz]

467369465_7kfiveh2pz82.jpg

Size: 3.7 GB | Total Duration: 03:20:15 | Total Tracks: 46
Format: FLAC | 2636 Kbps
Album: Meyerbeer: L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition)
Artist: VA
Genre: Classique, Opéra
Date/Year: 2024-05-10​



Tracklist:
01. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition): Ouverture (04:40)
02. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act I: Anna , qu'entendje (03:49)
03. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act I: Adieu , mon doux rivage (04:57)
04. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act I: Mon père , par votre ordre (05:24)
05. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act I: Dieu que le monde révère (05:08)
06. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act I: J'ai vu , nobles seigneurs (05:36)
07. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act I: Un mot encore avant que vous délibériez (01:02)
08. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act I: Esclaves, approchez ! (01:27)
09. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act I: Mais parle donc , parle , Sélika (02:48)
10. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act I: Il faut avec ardeur seconder sa vaillance ! (05:36)
11. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act I: Le conseil souverain (07:19)
12. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act II: Vogue , vogue , mon beau navire (04:22)
13. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act II: Sur mes genoux , fils du soleil (03:37)
14. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act II: Nélusko ! - Pour l'honneur de notre souveraine (02:20)
15. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act II: Peut - être ! - Achève ! (03:15)
16. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act II: Le maître a-t-il faim ? - Terrible et fatal promontoire (05:37)
17. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act II: On nous l'avait bien dit ! (14:20)
18. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act III: Entr'acte (03:20)
19. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act III: Le rapide et léger navire (03:34)
20. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act III: Debout matelots , l'équipage debout ! (02:41)
21. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act III: L'appel au déjeuner (00:51)
22. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act III: Il faut du vin - Adieu, rives du Tage (02:51)
23. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act III: Ah ! c'est vous Don Alvar ? - Holà ! matelots , le vent change ! (06:02)
24. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act III: Tra, la, la..Ah ! Vous bravez , insensés que vous êtes (02:19)
25. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act III: Un navire , portant pavillon portugaiEh quoi , d'une perte certaine (08:45)
26. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act III: Au mât du vaisseau qu'on l'attache (01:25)
27. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act III: Pour InèVile esclavDans l'effroi (02:50)
28. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act III: Qu'on l'entraine à l'instant au fond de ce vaisseau ! (06:20)
29. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act IV: Entr'actEntrée de la ReinMarche indienne (04:25)
30. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act IV: Nous jurons par BrahmJamais , tu l'as juré (04:02)
31. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act IV: Soleil , qui sur nous (01:03)
32. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act IV: Ô ciel ! que vois-je ? (07:18)
33. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act IV: Sélika ! - Vouloir le soustraire au supplice ! (03:43)
34. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act IV: L'avoir tant adorée ! (04:05)
35. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act IV: Brahma ! Vishnou ! Shiva ! Gloire à vous ! (05:21)
36. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act IV: Où suis-je ? Quelle extase m'inonde de plaisir ? (03:53)
37. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act IV: Toi ? Mon amant ? (06:17)
38. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act V: Là-bas , sous l'arbre noir (02:53)
39. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act V: Ne m'abuse-je pas ? (03:02)
40. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act V: Avant que ma vengeance ordonne ton supplice (08:05)
41. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act V: Emmenez cette femme ! (03:31)
42. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act V: D'ici je vois la mer (03:40)
43. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act V: La haine m'abandonne (02:47)
44. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act V: Ô riante couleur ! - Quels célestes accords ! (10:16)
45. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act V: C'est ici le séjour (01:12)
46. L'africaine "Vasco da Gama" (J. Selk Critical Edition), Act V: Ah ! Je veille encore , je suis sur terre ! - C'est ici le séjouÔ douleur ! (02:27)

 
Top